A
saját márkás termékei a lehetetlen küldetést teljesítik:
a minőség megszállottjainak és az árérzékeny vásárlóknak is tökéletesek. Ezért mi is megpróbálkoztunk a lehetetlennel és két teljesen különböző figurából alkottunk összeszokott párost.
Ez a különös duó lett a 2017-es COOP kommunikáció főszereplője.
EGY FURCSA PÁR
Bár teljesen különbözőek,
egyvalamiben egyetértenek:
mindketten a COOP saját márkás termékeit és Törzsvásárlói kártyáját választják.
Az előrelátó Hangya az okos beosztás, a takarékosság bajnoka.
A hedonista Tücsök pedig a minőség, az életélvezet rajongója.
Egy monstre fotózás során több száz
beállításban több ezer képet lőttünk hőseinkről,
hogy a COOP akciós újságjaiban és Facebook
oldalán is igazi sztárok lehessenek.
2017 legjobb
pillanatai
MIÉRT
SZERETJÜK?
Egyrészt mert nem lehet nem szeretni őket. Másrészt azért, mert sikerült egy inspiráló és releváns üzenetet szórakoztató, hosszú távú, egyedi platformon kommunikálnunk.